New Additions.

Assalamualaikum,hari aku nak cerita pasal binatang baru yang aku tambah sebagai koleksi haiwan peliharaan aku sendiri.




 This is Pterinochilus Murinus/Orange Baboon Tarantula/Orange Bitey Thing (OBT),one of the most aggressive Tarantulas..Venom Potency : Strong


And this is Heteremetrus Spinifer/Asian Forest Scorpion.
Semua binatang ni baru beli dalam minggu lepas..Kalau yang Tarantula warna oren tu memang aku tak berani pegang,hehehhe..kalau yang scorpion ni aku berani la tapi tu pon terketor2 dan sejuk tangan masa nak pegang..biasa la tgh takut,takut2 kena dia punya sengat..hehe,InsyaAllah aku akan tambah lagi koleksi2 macam gini..minat punya pasal katakan..hehe,adiosss :D

2 responses to “New Additions.

  1. Wow! Comel! hahaa boleh kita kite bela tarantula?? Tak tahu pula..huhu

Leave a Reply

Pages

Followers

Blogroll

Powered by Blogger.

Blogger templates